wtorek, 9 kwietnia 2013

Ćwiczę z Ewą Chodakowską

Obok zdrowego odżywiania się, polecam trochę ćwiczeń. Od półtora tygodnia ćwiczę z Ewą Chodakowską program Skalpel. Nie wymaga on wiele wysiłku, nie ma skocznych ćwiczeń, podczas których człowiek może dostać zadyszki. Są to spokojne ćwiczenia, które kształtują i ujędrniają pięknie ciało.

Ćwiczę drugi tydzień. Dziś zaliczyłam 6 trening. Na razie czuję jedynie małą różnicę w boczkach... mam mniejsze, tak zwane muffiny. Poza tym, przez pierwsze dwie-trzy sesje nie byłam w stanie nadążyć za Ewą. Strasznie bolały mnie ręce i nogi podczas ćwiczeń. Teraz już nie zostaję w tyle. Jestem w stanie wykonać wszystkie powtórzenia ćwiczeń razem z Ewą.

Mam zamiar jeszcze wypróbować jakieś ćwiczenia z piłką. Jeśli znajdę coś fajnego, zamieszczę tutaj filmik. A tymczasem polecam Skalpel Ewy Chodakowskiej. 




Siostra Druga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...